2011年8月26日金曜日

Tyranny of Toyota / トヨタの横暴 NO. 8

Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ

ഏ   Is your car that wherever is a problem to such an arrowhead? If the check is hoped, it sees in the nearby shop.  Such a report entered from the local staff in the Toyota Motor Philippines.

Whether it was hearing mistake at the moment was confirmed to the home. The struggled courage did not spring. An important point has gone mad. ?
I told this fact and the following question to the foreign countries room related to the customer at once. My request what is inconvenient, damage, and will disadvantage it to Toyota Motor? If what technology and the connection are used to manage this problem promptly, is the way of the urgent solution opened? 』. 

It is Toyota Motor Corporation of the world even if artificial.  I felt that I was too poor even if I made the correspondence to a mere customer partner.


ഏ そんな矢先に貴方の車は何処に問題があるのか? チェックを望むなら近くの販売店で見てやると、トヨタ自動車フィリピンの現地スタッフから連絡が入りました。


一瞬、何かの聞きまちがいではないか家内に確認した程です。 取り合う勇気も湧きませんでした。何処か大事なところが狂っている!?

私は直ちにこの事実と新しい質問を顧客関連海外室へ通知いたしました。『 私の要請はトヨタ自動車にどの様な不都合と被害や損害を与えるのでしょう? この問題を速やかに処理して貰うためには、どんなテクニックなりコネクションを用いたら、早期解決の道が開かれるのですか? 』。 


仮に作為的であるにしても天下のトヨタ自動車である。一介の顧客相手への対応にしてもお粗末すぎると感じておりました。

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