2011年9月10日土曜日

Tyranny of Toyota / トヨタの横暴 No.45

Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ


The outside became gradually strong in cold autumn rain.

FURUNO Ms. gradually strengthened the degree of the excitement to talk it down somehow. I let me admit that oneself was a fair person in charge and have begun to keep talking on a state and the violent logic somehow.

Sense of purpose was about to become opaque in surplus stubbornness several times.

The Ms. FURUNO's fervent speech was severed.

Because it might be regret, you also stop the conduct oneself of today to the talk around here in material shortage. I present the delay for three days. Please do the print match of the talk between those as general manager Mr. Harada.

When mother visited a grave, I put the telling receiver.

When it was only filtered it equipment that conveniently purified the customer complaint to Toyota by the pretense and was the cover-up, the name of the customer complaint center noticed it after it returned to the hotel.


外は冷たい秋雨が次第に強くなっていた。

FURUNO女史は何とか言い負かそうとして次第に興奮の度合いを強めた。何とか自分が正当な責任者である事を、私に認めさせ様と乱暴な論理を捲し立て始めたのです。

余りの強情さに何度か目的意識が不透明になりかけました。

女史の熱弁を断ち切る形で、フルノさんも資料不足では話にくいでしょうから、今日の処はこの辺でやめましょう。 貴女に三日間の猶予を差し上げます。その間に原田室長と話のすり合わせをして下さい。

私は母親の墓参りにでも行って来ますからと告げ受話器をおきました。

ホテルへ戻ってからのことですが、顧客苦情センターの名称は見せかけで、要は顧客の苦情をトヨタに都合よく浄化し揉み消してしまう、ろ過装置に過ぎないのだと気が付いたのです。


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