2011年10月25日火曜日

Tyranny of Toyota / トヨタの横暴 No.49


Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ

ഏ I watched the change of the solution to the problem in the United States calmly since I gave a document to President Toyota by a charge account on January 31, 2010. Is an end safely; hear that was considered to be it. As for our pending problem, President Toyoda is a pledge by a U.S. congressional hearing in the world; was considered to be it; know it that please want to handle it as far as common-sense.

It asked for a meeting with a Harada overseas section head on last September 28 homecoming. The employee education of Toyota Motor was put into practice, and it was not allowed to meet not to mention speak with Section Head Harada, either. The name of no, a customer counseling center, or a customer related overseas room received touch like a barrier on principle.


2010131日付けにて豊田社長に書面を差し上げて以来、米国での問題解決の推移を静観いたしておりました。無事に終息なされたと聞きおよびましたので、当方の申しでも豊田社長が米国議会公聴会で世界に公約なされた、常識的な範囲内でご処理をお願いしたいと存じます。

さる九月二十八日帰国の上で、原田海外室長に面会を求めたのですが、トヨタ自動車の社員教育は徹底しており、原田室長とは面会どころかお話することも許されませんでした。否、顧客相談センターとか顧客関連海外室の名称は建て前にて、関所のような感じを受けました。

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