2011年11月12日土曜日

Third-rate fraud / 三流の詐欺師 No.6

Beginning of friendship / 親交の始まり

Any previous announcement does not have Mr. Nagatani and he visited the office the middle in October, 2004.
It was accompanied by a girl like the devilkin who is less than 18 years old, and as soon as it sat on the sofa, when I wanted talent to act as this daughter, it started.
The girl conceived the shade which makes the corner of a lovely smile bear the woman of a bar, and brightness with a pupil which always looks into a man's heart worried her.

Talent has asked about how many persons belong, she not showing signs were diffident, either but smiling at me. I answer that I have not counted.
His friend also said that he was working for Japan as a singer, and laughed. Age is not suited but he is a remarkable sociable person. Its eyes were moved from me who am prepared for the next question to Mr. Nagatani.

Eyes which tickle male instincts moved about from Mr. Nagatani restlessly from me and me to Mr. Nagatani. I was comparing the face of him and her for a while.
When attaching the license, the atmosphere accepted immediately was also brewed.
However, there could not be the thing that it overlooks the expectations that the girl is young as for the eyes of the business to distinguish a woman.


2004年10月の中頃、長谷氏が何の前触れもなく事務所を訪れました。
18歳に満たない小悪魔的な少女を伴っており、ソファーに腰掛けるなりこの娘をタレントにして欲しいと切り出した。
少女は可愛い笑顔の隅に酒場の女を忍ばせる陰を宿し、何時も男の心を覗き込むような瞳の輝きが満ちていた。

彼女は悪びれた様子も見せず私に微笑みかけながら、タレントは何人くらい所属しているのかと問いかけて来た。私は数えた事がないと答える。
自分の友達も歌手として日本で働いていると云って笑った。歳に似合わずかなりの社交家である。次の質問を待ち構える私から長谷氏に目線を移した。

男心をくすぐるような目線が長谷氏から私、私から長谷氏へと忙しなく動き回った。私は暫く彼と彼女の顔を見くらべていた。
ライセンスを付ければ直ぐに通用する雰囲気を醸し出してもおりました。然し、女性を見分けるのが商売の眼は、少女の幼い思惑を見落とす事はありませんでした。 

0 件のコメント:

コメントを投稿